"-Hej Mamma! Har du hört det senaste?"

måndag 10 januari 2011

Nu är det inskickat till hingstkatalogen

Oj att det ska vara så svårt att hålla under 800 tecken på en text men det är klart skriver man om någon man gillar så finns det ju mkt att få med!! Hoppas nu att det blir bra allt!
Impe har varit ute och jobbat idag och har plarer på att kunna rida igen till helgen, han har gått på halvfart nu under julen, vi har det såå haaaalt här! Hoppas nu att snön försvinner!
Ska lösa klubbkort på Sörsjö ridcenter i år, man får låna ridhuset hur mkt man vill och det ingår i medlemsavgiften, det är bra tycker jag! Snart drar tävlingarna igång och planen är att jag ska kunna starta LA under efter sommaren, men nu ska jag träna stenhårt!! Impe ska tävla med Therese så dom får ta dom högre klasserna först:) Pamina har ätit upps ig och ska med sättas igång, jag ska dela lite på henne med min svägerskas dotter som älskar att tävla men då hennes häst är dåligt så står hon utan, och vem passar inte bätre(kanske)än Pamina fina, hon kommer att stå hemma och så träffas vi på Sörsjö för träning.
Är så sugen på att sätta igång Peaches med, vi har jobbat med henne en del och hon är så positiv och nyfiken, ja vi får se hur mkt jag hinner med! Calle har rört på sig idag med och han ska igång lite nu så matte kan komma och rida honom. Ja pust sa jag att jag jobbar heltid på en förskola med... Ha haa hahah...
Vi har spanat lite på gårdar nere i Spanien oh vi drömmer om att kunna flytta dit ev så småningom, Så vackert det är där!!
nehe, nu ska jag slappa lite och sen sova så vi orkar jobba i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar