"-Hej Mamma! Har du hört det senaste?"

måndag 17 januari 2011

Helgen har varit lugn

Jag säger bara tur att jag har en man som tycker att det är nästan lika kul med hästar som jag, då han nu har huvudansvar för alla det fyrbenta, jag hjälper till så gott jag kan och hoppas på att kunna vara igång igen snart! Pamina ska skos idag och sen ska jag longera igång henne tills på torsdag då Felicia( Martins systers dotter) ska börja träna med henne för Ann Hellström i Värnamo. Vi får se hur det går:) Pamina är ju Pamina :D
Idag har jag fixat visit kort genom vistaprint, tyckte att dom blev riktigt fina så nu väntar jag med spänning på att få se resultatet!
Jag är inte ensam som tur är, min trogne vän Dacke följer mig överallt och sen får vi inte glömma våra lilla katt Blå som håller matte sällskap. Hon är en väldigt speciell katt då hon alltid svarar tillbaka när jag pratar med henne och så är hon med överallt:) gulle katt!! Dom andra missarna är inte riktigt lika sociala te men inne ska alla knö i knät.
nu lite vila sen hämta barnen från fsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar