"-Hej Mamma! Har du hört det senaste?"

måndag 21 februari 2011

Brådskande dagar!


Ja helgen har verkligen flygit förbi och det har varit en massa folk på gården! Så roligt så! Älskar liv och rörelse!
Har hittat ryttare till Calle och de fungerar jättebra ihop, och idag kom det en tjej och provae Wicks och det gick med super! Så nu är det två nöjda hästar med ryttare!!
Imperioso går som en klocka och vi har snart hittat formen för vårens/ sommarens tävlingar, Siktet är inställt på minst LA iår... Nu ska jag komma igång med tävling igen och det känns toppen, dock på dressyr banan och där har jag ingen erfarenhet ifrån då man är en inbiten hoppryttare... men tävling som tävling, vi kommer att glänsa endå!!:D
Idag fick Elle dagens fixi fix och blev friserad, så fin så och barnen älskar denna underbar ponny, han är så snäll! Så nu har jag lovat Emil att i helgen när vi åker till Göteborg Horse show ska han få en ny hjälm och en egen väst, hjälmen skulle vara grön och västen gul.... Det ni?! Undrar om jag kommer att hitta några i den färgen??! har en plan B och sa att det kanske inte finns men blått finns säkert och det fungerade med sa han, gulle pojken är 3 år i april:)
Längtar till helgen ska bli så roligt att komma iväg med gubben och Elin och Jonathan! Vi ska ha så skoj!
I morgon är det spanska kurs och bilprovning, ska kolla på ny bil... WII!
Avslutar med en bild från i helgen då Impe och jag hade en privatfotograf hemma, Tack Michelle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar