"-Hej Mamma! Har du hört det senaste?"

måndag 7 mars 2011

Vackert väder och mkt på gång


Oj äntligen har det vackra vädret infunnit sig och hästarna fäller och brallar runt i hagarna:) Säkra vårtecken det!
Imperioso och jag går från klarhet till klarhet och jag längtar till den dagen då vi är gamla tillsammans och kan se tillbaka på allt som vi säkert kommer att få uppleva!
Nu letar vi förfullt efter en ny sadel och ja det var ju inte det lättaste, inte ska den bara passa hästen, den ska ju passa mig med.... Hästen var lite lätte men jag!!!! USCH!!!! men men vi hade ute en mkt duktig sadelutprovare idag och tyvärr hade inte hon det vi letade efter som passade båda men hon har skrivit en lista på sadlar som skulle passa så snart hittar vi säkert ju DEN! En sådan här kanske???


Till helgen är det första tröningen för Jill Flygare en mkt duktig och rutinerad grand Prix ryttare, så nu ska vi slipa formen riktigt inför alla tävlingar! Ska bli så roligt!
Nu blir det till att sova så jag ska orka med morgondagen, först jobb på förskolan, sen rida min vackra prins och sist men inte minst Spanska kursen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar